BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

saat terakhir.

this is me..
nothing change on zahir...
batin sape yg tahu..kih3..
hari - hari terakhir aku kt sni merangkap staff sementara aku di MOHD ELAM And PARTNER MANAGEMENT SERVICES, ..
huuu.... amat lega setlah beberapa bulan terseksa dek angin boss yg tidak menentu..
meeting yg pnjang disertakan air mata setiap pelajar prktikal yg nak blah dr sni...
include me..
byk gilaa kenangan n pengajarann serta penyesalan yg terdapat dlm hati ini.. hihi..
tak baek kan ? tp itulah hakikatnyer..
sebelum dtg sni, aku adalah seorang yg perempuanyg lemah.. lemah terhadap dugaan2 yg Allah berikan.. tp setelah bebrapa bulan di dtrain like a army, aku dpt merasakan smthng yg ketara di dlm hati ni ..
bukn brubah hati la ,, tp sikap, perangai tuh,, yg pntign sgala anjakan paradigma itu bermula di sini,,,
kesabaran yang mkin meningkat... kesulitan hidup yang sedikit sebanyak mematangkan..
keberanian dlm meluahkan pendapat...
kekuatan hati yang semakin menebal wlupun kdgkala aku sndry bingung dgn perassan sndiri..
aku tetap bersyukur dgn segala dugaan n ujian yang benar2 mematangkan aku,,
gembira blk kluang sbb dpt jumpe mak.. teman mak duk umah..
aku juge gmbire nk blk kluang.. sbb mgkn ade smone yg mndesak hati aku supaya blk kluang cpt.. aku tak tahu aku harus gmbra atau pun x sbb aku sndiri x tahu perasaan hati aku tuh betul ke x..
mgkn ade hikmah di sebalik sumer2 nie..
okey ? saya sihat dan berjaya... shuke3..! 
bye elam... bye sumer2... nt bulan 6 kite jumpe lagi ukeyh !?

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget