BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

grrr

dah lme dye xmsg aku.. dye bz sgt ke ?
dah bpe hari dye xcntct aku,,, sgguh sgt ke bz dye kt sane... bile aku rndu dye, hanye air mata mmpu ku luah kan,..
bile aku kesunyian, msg2 dye jdi pengubat sepi aku... aku jadi sgt lemah saat itu..
Ya Tuhan, kuatkan hati aku..
my dear bl0g...
sungguh aku syg dye..sugguh aku cinta dye..
sangat2..andai dye tahu hati aku..kalaulah dye sedar hakikat hati ini... msti dye xkn sggup lukakan hati aku,..
andai dye boleh nmpk ape yg ada dalam hati aku..
aku amat terseksa.. aku nakkn dye.. luka yg terlalu banyak dalam hati nie akn hilang bile saja aku nmpk dye senyum n bkata "jgn risau, ape pun jadi hati abg ttp gn syg..'' 
ahh,.. butakah cinta aku pd dye..? lemah nya aku bila kala aku bertentang mata gn dye..
kalau lah dye boleh mndengar aku, aku nk ckp yg aku sygg syg kt dye..
hurmm. hari nie dah 16 april..
smlm hr jdi faizul,, aku wish,, but skadar wish jer la..
dye dah happy skg,, gn kife dye,, n gurl dye.. akhmdulillah....
selemah mne dye dulu, sms aku tggalkn dye, Allah jer yg tahu,,
n sbb hr itu, dye gmbira hari ini... 
dye dah jadi kuat sekuat nya ..setelah beberapa tahun aku pergi tgglkn dye...
mgkn aku juga akn jadi mcm tu,...
mgkn aku akan kuat klu rashid turut tgglkn aku....mungkin,...
mgkn mengambil masa yg ckup lama utk melupakannya,... mgkn setahun, mgkn 2 thun,, mgkn tak dapat lupa selama2nya.....
Ya Tuhan,. jika dya milikku, dekatkan lah dye gn hidupku..
klu dye bukn milikku, kau jauhkan lah dye dr hatiku....
pergi,, sejauh2nya,,,,
aku redha ketentuanmu...
amin ya robbal Alaminnn..

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget