BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kerisauan melanda. ==

Hr nie aku buat marketing kt bndar melaka.. mahkota parade..
perumahan punyer marketing..
dah syok2 nk g.. dpt lak msg incik pkwe ckp dye nk g knduri rumah farah 22 hb nie..
mak.. lemahnya aku saat itu..
ok... aku sbar n egt kata2 dye dye xnk akau kong2 hidup dye..
dye xnk aku halang hbgn dye gn family angkat dye.. sbb ape pun jdi dye ttp gn aku..
tahla.. berat sgt hati aku nk lepaskan dye gn family farah tu.
bukn ape .. klu btul dorg tu cume anggap diri masing2 hnyer sbg abg n adik dr dulu, aku xkesah..
tp mslhnyer dorg pnh ade hbgn istimewa sblum nie..
ape pun.. aku perlu kuatkan hati aku..
aku perlu yakin dgn kata2 rashid.. n aku mtk dye sggh umah aku jmpe mak n abh .. wlupun sbntar pasti dye kne jumpe.
klu x ape plak mak n abh akn ckp nt klu tau rashid g umah farah kan..
aku seboleh2 tanak susahkan rashid..
aku syg kn dye blog.. aku syg dye sepenuh hati aku..
aku xnk dye rse serba salah atau susah.. bile aku xkasi dye buat ape yg aku xsuka..
seboleh2 aku xnk kong2 hidup dye...biarlah dye nak lakukan ape pun...
dye ade hak utk g umah sape pun.. wat ape pun g dye suke..
aku nie bukan sape2 utk halang dye buat itu dan ini..
at least aku merasa brtuah sbb pd pendapat aku, aku msh lagi seorang yg istimewa dlm hatinya.
kalau tidak, xkn dye nk bgthu aku kan ygdye nk g umah fara...
hurm..
aku tak tenang.. akumls nk bckp.. diam sahaja...
ya Allah,.. hopefully takde ape2 yg akan brubah..
seperti kata2 nya...
aminn....
SUNGGUH.. AKU SAYANG DIRINYA...
TAK KIRA SIAPA PUN DIA..

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget