BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

im h0me !!

Selamat sampai suda...
urm.. tepat 30 april 2011 jam 2 pagi aku sampai umah..
gerak dr melaka kul 11.30..
wahh.. kire lekas jugak ar abg aku bwk keta.. wlupun dlm keadaan gntuk..
ade yg bertanya 
''  knp acid xamek, hr tuh beria kate dye nk amek ?''
terima kasih kpd puan yg menyibok bertanya.. hehe.
jwpn aku simple dan padat 
'' Ntah''
ek elehhh... tuh je jawapannye.. 
tak kesah la sumer2 tuh.. yg pntg aku dah slmt sampai...
happy ?? ehh op koss lah derrr... 
tp ttp ade beberapa perkara yg buatkan aku xhepy... ape dye..






mne boley sakap lah ! xm0h sibok... xm0h3.. hee.. :D


*tangan pegang dahi.. ehh.. aku nk demam ke nie? 
takpe jugak demam.. bior aku tido jer.. hee.. kalau mak aku tau sakap cmnie..
msti mak aku maki aku dlm bhse jawa. kih3.. jahat .


mak aih... pandrive guwa tertggl la.. aku taruk mne meyh ?
adoi.. umie pon tade nmpk punyer meyh?  akk pun tade nmpk pun.. hmm..
dahla dlm tuh ade sumer2 gmbr aku n dye. n sumer2 gmbr praktikal aku yg nk msukkn dlm report l.i..
grr ! rse cm suwey la...


dahla.. nk berangan sat ...

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget