BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kau, kau n kau !

perh.. nk kne stay sni sampai lgi 2 buln erk.
ko egt ktorg kt sni ape ? kuli kau ? kau mmg xpnh amek tau kebajikan org laen la der.
ktorg nangis kau hnyer butekan mate..pekakkn telinge..
ape jenis lelaki n ape jenis pmimpin kau nie?
tau x.. aku xnk stay sni la babi !argh... ckupla ape yg ko dah buat kt ktorg kt sni..
perh..
 rse mcm dlm penjara seyh..dahla xboleh cuti.. asyik kne kjer jer..
hai.. sabar jelah hati..
aku dah ngadu kt puan zura..
puan zura ckp..
'' dah. kamu tggu je ujung bulan nie. dah hbs nt kamu xpyh dok situ lagik ? elaun seciput pastunk kerah tenaga pulak ''
haha. aku sgt suke..
ijah pon menykong utk aku blah bile tamatnyer 29. april. huuu.. sangta suka. ! yeay !
kau yg ajr aku menyindir,,, kau yg ajr aku mncarut..
kau yg ajr aku utk kurang ajr..
kau egt tuh !

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget