BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

not in mo0d lah..



selasa yg indah..?
tidak kot.. tp alhmdulillah kan.. im still alive.. hurmm... nper xde mood ? nth.. mls nk fk lgi.. org sng la ckp.. wt xthu jer.. just enjoy..
mgkn pd kamu, kam boleh survive.. ty aku ? tidak lgi.. aku blom kuat mcm kamu..
hurm.. xthulah blog.. aku pon xthu la nk kater ape lgi.. 
mcm2 hal lah.. hurmm. pas satu2 lah.. pg2 bgun tdo dah wt muke msm.. n bgkak.. ups.. bgkak ? knape ? hek3.. rahsia..
dah siap2 g opis.. egt nk pkai selipar jer.. egt xde g mne2.. sampai2 opis jer akka nurul ajak teman dye wt marketing kt luar.. hurmm... xpelah.. egt nk luaskan pmndangan.. nk lupekan sikit mslh yg aku sdg hadapi.. 
tp choi la. akupkai selipar.. ahh dgn selumber nyer aku kuar jer... lantaklah org nk pndg camner pun.. aku tetap aku.. bjln2.. adoi.. sgt penat.. hari yg sptotnyer aku bpuasa hr nie (  nk diet. keh3. ) tpaksa aku btalkan sbb trllu penat.. xpe kan ? xpela.. puase sunat jer kan.. hehe..
dye xde cntct aku la hr ne.. lgsg.. urmm.. ke mne dye ? hurm..
xpelah.. itu yg buat dye bhgia.. xkesah la.. let him go jer.. 
aku xmntk byk pun.. simple jer.. knpe sampia jdi mcm nie.. aku xphm la.. mgkn ke aku yg salah?
xthulah... tggu n lihat sajer.. aku bg dye kata dua.. tgk je r ape jwpn dye..
tp hatiku.. sakit sgt .. 
dgn prangai manusia2 di sekeliling ku.. aku kne sbr.. aku kene tabah... aku ttp ade family aku.. ape pun. kne sbr... egt pesan mak.. jgn bg org laen pijak kpale kter.( hoho.. makku ganaz).. ye mak.. kte egt pesan mak..
kata hatiku.
sabarlah hati.. kau msti ken sabar.. bnde nie xkn ke mne klu asyik nk ikut hati yer.. msti sbr..msti ade hikmah satu hr nnt..
sabar + redha + ikhlas + hikmah. :)
besar mcmaner pun kslahn dye.. maafkan lah..
sbb

sebelum menunjukkan jari dan menyalahkan orang lain..
sedarlah.. bahawa tiada seseorang pun yang sempurna di dunia ini.. 

mudah2an aku dpt praktikkan kata2 nie.. 
sabar yer wahai hati...

kpde dye...
maafkan aku... mgkn aku yg slah...  =.='

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget