BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cinta aku n dia..





ok ke x nie..

smalam..kak ros calculate  pribadi  seseorg n kesesuaian sesebuah psgn.. aku pon mmg hantu la dlm bab mcm nie.. aku pon mtk la dye calculate kan diri aku, diri sygg aku, dan hbgn kami..

-------------------------------

(---iklan jap---)

korang pecaye x bnde2 cmnie..
urm.. klu pd aku la kan.. kte xsalah pcye bnde mcm nie.. 
tp jgn trlalu taksub sampai dtgkan mudarat pd diri kte sendiri..
kte xboleh jdikan pnduan sgt bnde2 cmnie..
nie sume pringatan utk kte...
klu ade pkara yg xelok, kte boleh btulkn klu ianya btul..
ape yg baek tu, keep it up la kan..
nie dari pmbelajaran dr Dr Azizan Osman..
c jutawan tuh..


----------------------------------

dye pun khusyuk2 la kire2..
mule dye kire aku pnyer la.. wow. aku ialah air.. air tuh sifat yg okey la..tp nyer... haha.. aku ade sifa kurg elok la.. mmg aku pon pasan kot aku ade sifat tuh.. xpew2, aku akn ubah.. sifat baeknyer, aku nie klu buat bisnes mmg um ar..huhu.. aku bjak bkata2. haha.. kuat pengaruhi org..  tp byk gy baek la. alhmdulillah..

bile turn sygg aku lak..
sygg aku nie jnis yg api.. tapi kak ros kate xpe.. dye api kck jer.. dye pon ade prangai yg kurg elok pd aku jugak.. jdi same2  ade la.. haha.. xpe kan syg.. lgi dye pon bijak dlm bkata2.. dye jugak akn bjaya dlm hidup..tp suke trtekan.. :)

ok.. skg nk gthu plak sal hbgn ktorg...
aku gn dye alhmdulillah saling mlgkapi sbb dye api n aku air.. air boleh pdmkan api..
tp kne tgktkan hbgn dgn buang sifat yg xelok tdi..  yela. kau pon pasan dlm hbgn kami ade sifat mcm tuh.. lgi2 pd aku.. klu xbuang nt xke mne la hbgn tuh.
lg 1 kne amek prhatian..
hbgn ktorg nie byk rintangan n byk tekanan... tp akhir skali bhgia..
klu ade jdoh 1 hr nt, ktorg bsama.. hbgn or rmh tgga kami akn byk rintangan yg akan dtg..
tp tekanan tuh akn buat ktorg bhgia... akibat dr tekanan2 tuh.. mcm c dye yg aku syg tuh slalu ckp kt aku .. 'bsusah2 dulu, bsenang2 kendian '
hehe..
hope kite same2 sampai bile2 eah syg:)

2 comments:

Zikri Husaini said...

wah sweet2 giter... huhu.. all the best..

CikPuanDye. said...

tq zikri :)

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget