BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27hb jan 2011. kemis

.

adui. pg yg mlss... asik mls2 jerk kan aku nie. tah bile la nk rjin pulek nie?
haish... 
cte mse sarap tadi pg .. hoho
pg2 dah tumphkan air kt kdai mamak.. saya tak sala ! saya xsala. !. budk laki tu yg sala.
dye yg pijak ekor kucin tu, bukn saya. dye melatah, sy pun trkejut la lalau tertumphkan air. hek3.. dan.. di saat itu.. sume tertoleh ke kami.. adui.. malu mak nak....to umi, kak nurul dan ainul. maafkan aku..
aku telah memecah kesunyian meja kte pg itu..
keh3.. tp disebabkan kami is regular customers there, xkesa kowt. wt dang jer. dpt air lgi satu, free.. hee..
dpt roti tisu free lgi.. wah.. mkn besa lgi hr nie.. best2.. tp yg ta bestnyer boss badmo0d.. tah nper tah..ktrg2 tak de buat sala pun. tbe2 jer nk mrjuk gn ktorg. ahh.. lantak kau lah bos.. yg pntg kjer aku siap n akhir praktikal nt haku dpt duet. keh2.
tdi mlm, mmpi mamat tu. ape pasal tbe2 mmpi dye pulak ? ish.. adoi.. tanak3..
xpela.. forget abt him..
now, nk focus on my love story..
aku da xkesa org nk ckp ape ttg dye, ttg aku or ttg kami..
yg pntg, kami xkn bpisah ins Allah...
nie bukn ckp ksong.. nie keyakinn kami.. chaiyok2..
ins Allah kami akn tempuh sume same2..



to, minah itu... sudey2 la tu yerk,
kata2 kau sikit pyn xjdi kudis pd ktorg..
klu btul pun ape kau ckp tu, ok..
tp itu cte lepas, mmg sakit hati aku nie. ye, kau berjaya wt kan hati aku tgugat sket.
tp dgn keyakinn dye meyakinkan aku ttg hbgn dye dan aku, aku kembali tenang dan
tme kasih kerana kata2 kau, hbgn kami mkin kuat, dan
aku mkin kuat dgn dugaan hidup ini dan kuat demi dya n demi hbgn kami..
ins Allah.. amin....

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget