BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mencari kebenaran



cari kebenaran.
mana ? mana ? mana ?
my dear readers..
smlm aku trsangat2lah tension. knape ek dlm dunia nie ade jugek org yg cmtuh.. sudey2 ler tu. xhbs2 nk rntuhkn rmh tgga org. pelik. sgt pelik. aku xggu sape2. aku xpnh niat jht kt sape (knon la bajet baek.huu).. ok la. ok la. jujur.. mmg la penah. keh3. tp jap jer, pastu trs xde.. kte kan mnusia.. jgn la asyik nk dgki org.. biarlh org laen hidup bhgia.. yg nk ggu knape..
klu la aku n dia xkuat, nth xthu ke mne hbgn kami nie... nth dah trbelah dah agknye. sdg syok2 aku buat kjer. aku dikejutkan dgn satu pggilan yg xdiundang. sape ? rahsia ? hhurm. aku dpt sme news yg buatkn aku trkejut, tgamam, tkedu, aduh,, ape sume nie.. knape jdi cmnie.. aduhai..
dlm c pemanggil tu bebel2, aku hnye mmpu diam n bsbr.. let him abis ckp dulu.. k. dah hbs kan ? ok bye..
aku diam n try tnangkan diri. ape lgi nk jdi hr nie.
aku try mtk pnjelasan dr dye.. act, xnk kcu dye kjer. but i have to.. xpe kan syggs ? erm..
otak bcelaru, bdn dah xsdap. mata dah pns. perut plak sakit, menstrual pain. huh.. sgt tension lahh !
cre trbaik x laen xbukn, tdo.. huu.. aku nk tdo, tdo kt blik blkg.. trbeban sgt ku rasakna sampaikan aku mmpi aku beristighfar n ckp sbr2 dlm mmpi tu. wahh.. sampai cmtu skali.. btul2 sakit tu. tp xngs pun. ego.. ego..
aku kne mtk pnjelasan dye dulu..
hbs satu hr kami agk tegang.. zikir byk2 mtk Allah kuatkan hati tempuh dugaan nie.. dahla bulm merah dtg plak mslh yg x diundang..
dye yg selalu sbr gn aku pelan2 ckp, n menafikan semua cite itu.. aku mulai bingung n xthu nk pcye kt sape.


aku diam n diam.. argh. xboleh jdi. mletp skejap.. dgn ksbrn + keegoan + kekuatan cinta kami .. alhmdulillah.. tenang jap, gduh jap, meltop kejap, brsayang2 jap then tdo... mls nk pnjg2 cite..
bgun tdo, hti dah tenang, tgk hp, senyum... alhmdulillah.. mls nk berat2kan kpale pk bnde cmtu..
dye pon kjer.. mls nk berat2kan kpale dye.. byk lgi bnde dye kne pk drpd pk hal aku jer..
aku dah nekad. ape nk jdi pon jdi la.. ckp la ape pon korg nk ckp ttg dey or ttg aku.. kami ttp akn brsama ins Allah.. kan wak kan ?  aku xkn toleh blkang.. lantklah mcmane dulu. aku xde hak nk thu kisah silam dye. kisah silam dye milik dye.. ape yg penting. dye yg skrg n akn dtg.. bukn dye yg dulu..
klu hr2 nk egt cte lme sampai bile pun kte akn pnh puas..
n.. kpde minah yg bkaitan. ckup2lah... doakan kami bhgia mcmane kami doakan kau bhgia k.. 
hmm.
wt awak n wt egtn sy..
jgn trkesan sikit pun dgn ape yg dorg buat..
sbr. dorg mmg nk kte pisah.:)
doa biar hbgn kte kuat mcm cinta adam n hawa ye syg.
sy sygg awk slamanya...
ins Allah.....

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget