BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

TAK SUKA.

ape ntahhh..
dia cntct aku lgi skgg???
dye nak ape lgi drpd aku pon aku xtau...
hurmmm,..
mmg la dye pnh kdi kwn baek aku..
dye prnah tikam aku dr blakang...
dye pnh cube utk 'mmbunuh' hidup aku..
adakah aku perlu lgi bersama manusia yang seperti itu ??
ckuplah stakat tuh jer dye buat  aku..aku takkan biarkan dye ggu lgi hidup alu n hidup orang yang aku sayang...
dah ckup kesakitan  yang aku rasai..
sangat sakit..
dr sekolah dulu...
tak cukup agaknya....
tp klu dye bnar2 dah brubah.. dye dah sedar salah dye...
if dye mtk maaf dan akui semua salah dye pd aku... n nk jdi kwn aku blk.. ins Allah aku trima...
tp untuk aku kongsi semua dgn dia.
sorry... 
:)

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget