BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

BOSS tgk blog aku... aaaaa!!!

huuu.. malu











































choiii  !!    
petang yang dingin..............
aku baru bgun tdo..
 bru pas rehat...
aku pon msuk dlm blik cam bse la utk smbung koje yg menimbun...
tbe2..

kt kompiter lg 1..
aku nmpk dia... aku nmpk dia !!.
siapa??!
ohhh... bos rupenyer....

dye tgh tgk sesuatu yg mmbuatkan dye trsenyum kambing sorg2...
aku pon trtarik dgn aksi dye lalu mnjengah ape bondo yg dye tgh jelajah tuh.. 
jap lgi..
mak aih.. mcm knal jer...


  0Mg !!! my blog!!!!
oh tidak !!dye sdg mneliti blog aku.. aku yg xkeruan ditambah dgn 
trgamam tbe2 trdiam..
berfikir sejenak..
dgn pantasnya aku berlari ke arah nya dan...
aku rampas maouse itu then aku pon..
tup.. aku close sume tab itu...
haha...

lantaklah batal air sembahyg pon.. xkesah.. sbb..
aku coti2 malaysiaa......haha...LOL
bengong tul lah..
kwn2 ofis jgn ckp.. sume dah pakat mak nam gelakkan aku...
aku yg nk cover bengang pon gelak la skali..
haahhaha.. gila!
kesimpulannyer...
jgn biarkan blog anda terbuka tanpa anda di hadapannya dan 
org laen sewenang2nya melihat blog kte.......

haishh.....
tbe2 guruh berdentum dan hujan pun turun..........
hehe   :P


0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget