BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

arie rabu..

tikus yang rajin...hehe
hari rabu yang agak mengantukkan... g kje dlm keadaan yg amat mnjengkelkan....
demam... ahh.. kau buat aku srba xkena... mcmana agaknya aku nk buat kje nie...
bos pulak.. moody xtntu pasal.. ptot nye owg bru btunang hepy jer kot?.. nie x... nk cri salah org jer...
ALAHAI BOS AKU..
menstrual pain yg menggila mempengaruhi otak aku untuk membuat kputusan tepat iaitu tido di bilik blakang..
adoi... sangatlah sakit....
tp.. disebabkan kje yang banyak dan melambak menjadikan aku statik di meja krja aku dan mata focus pada screen kompiter gila yang asyik stuck..huh!
dan... disebabkan mata yang sangat ngantuk membuatkan aku stop buat krja dan tangan aku mulai gatal untuk mmbuka blog aku.. hihihi
hah ! dah segar ! haha~~
Hp plak senyap jer... mne ler dye nie x cll aku... xpelah.. bz lah agaknya tuh..
malaslah nk mengada2.. nt bukn dpt pjuk... kne marah lgi ada lahh...
beginilahh khidupa aku sehari dan sehari.. sangatlah memenatkan dan menggeramkan....
tp kadang2.. bersyukur sebab aku masih lagi ada family aku... 'dye yg aku sygg' dan kwn2 aku,..
ececececehh.. mengada plak.. hihi
tp hakikatnya kita xboleh ikutkan hati...
dan jgn biarkan hati menguasai akal...
kte kne sabar...
ape2 pun yang jadi.... kte musti.... musti ape????
ENJOY!!
Yeeehaaa!!.. hehe;P

1 comments:

Lovely Fieyza said...

weh budak... kalut ar kau punyeblog nih.. permainan warna betul.. ish.. jiwa tak tenteram nak baca.. haha.. tukar3..

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget