BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 june.

cintailah, spt kamu tidak pernah dilukai.
ada btol ka? hm ntahla beb.. cinta tu sakit. Yer. sakit. sangat.. Adakah lebih baek jangan dilamun cinta kalau tak nk dilukai? Tuh lagi susah.. cmne klu hati dah syg?  kalau nk dipk sgt pasal sakt hati nie mmg tak dan nk habis.kalau dibiar pulak melarat jadinye.   Tp ape pun, ape yg saye pasti cinta tu bermaksud biarkan.. biarkan dye bhgia. Biarkn dye pilih ape dye nak. janji dye bhgia. Cinta tu tetap ada walaupun kte seringkal dilukai.. mmg klu boley tanak mengeluh. tanak pk yg bukan2. tapi alahai kalau dah namenye  perempuan. perempuan mana yg tak kuat cmburu. perempuan mana yg nk jauh dr org yg dye syg.. Aku hrp sgt2 biarlah dugaan yg bertimpa2 nie akan dtgkn kebhgiaan buat aku n dye kelak. Aku tak berharap cume berdoa dan berserah. Aiseh mcm pasrah je. ye itulah aku skrg.N one more thing. diam itu lebih baik.

aku nk p emo sat.=='

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget