BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 jun 2011

Arini genap 2 tahun aku kenal same dye.
kalau ade ank, dah pndai jalan dan berckap dan pggl ibu dan ayh. hee:D. brangan aje lebih. dari kerja smpi masuk musin blaja. dr dye jadi budak praktikal, hbs blaja, pengganggur terhormat sampai la dye dah sthun lebih keje sane.dprd aku takde jerawat smpai la aku ade jrwt, dah hilang, dan skrg ade blk. dari aku tk tahu nk setia sampai aku gila setia kt dye cmni.drpd aku byk kwn lelaki, skrg dah xde. kalau nk diikutkan banyak lagi.malas je nak cakap.. hehe

tp harini hati aku sakit lagi. amat sakit.. sakit sebab kekeliruan, kebuntuan yang takde penyudah. ape yg patut aku buat sebenarnya?aku tak tahu. aku bingung sgt. Ya tuhan. moga esok aku bangun pagi aku dapat jwpnnya..Aku mohon.=='

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget