BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

still 25 mei

1256 pm

Hakhak . takde kjer. menyolek budak tecit yg mengada2. takde la lawo. saje nk test power. budak tecit tuh pulak mengada. blusher aku, eye shadow aku, celak aku sume dye nak try jugak. mentel. hah . nak sgt aku touch up kan. sini kau budak.

nie la jadinye. tp aku mushkil sikit knp dye dlm gmbo nie tak santek. hehe. tp dye mmg comel. siyes cakap.





tu tu nampak tak ape yg kt tgn dye tu. tu berus blusher aku lah tu.
dasar anak dara.



dye suke kalau orang ckp dye cantik.. tp sebenarnye biase2 je. mak aku la yg slalu jage hati dye. haha

Ni lah cucu perempuan pertama yang ade dlm keluarga osman dan salmah. nme dye nur emelyn sofea bt zunaidi. umo dye cukup 4 thun la hjg tahun kang. dye nie mak aku kate glitis. glitis tuh mcm xreti duk diam la. 
mmg btul. kecoh rumah klu dye ade. huh. dye ade adik lgi. irfan zaquan name diberi. lagi tak nakal sikit dr akk dye. sbb tu la akk aku mkin kering jge budak2 nie. aishh.

okeh tu aje buat mase nie. cuace pun dah mendung. rase dye nk suruh aku tido ni.
daa sume2.

0 comments:

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget