BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Doploh 7 may.

Detik 1849

Sumpah aku kcewa gn kau. tahla weh. aku xthu kt mne silap aku. Mgkn ade silap aku.. tp hr nie dye benar2 buat aku sedar yang aku sebenarnya xptt mncul dlm hidop dye ek ? Org cakap klu kite cintakan seseorang. kte kne lepaskan dye. Kalau dye patah balik kt kte, that's means dye jodoh kte, klu dye xpatah balik kt kte, brmakna bukanlah.. n ruang dlm hati nie benar2 dah tertutup gn luka2 yang dye bg. trtutup utk org laen termasuk dye.  Peluang ? ins Allah takda lagi.. Ya tuhan, betul ke ape yg aku buat nie. Tolonglah tnjukkn aku jalan keluar n jawapan atas semua yg jadi nie.. Yang pasti, aku dah xkuat lgi.seriusly

Mood : not in

Jk. hehe

Mr n Mrs Rashid ^^

Mr n Mrs Rashid ^^

nombor ekor...

KAMI

KAMI
ain dan ida

tinggalkan jejak anda.... ^__^


ShoutMix chat widget